Monday, February 12, 2007

εκεί ψηλά...


Το δικό μου ράφι θα είναι ψηλά, πολύ ψηλά πάνω σε ένα βραχώδες βουνό και στο χείλος του γκρεμού. Όχι στη κορυφή του…
Μέσα σε παρθένο δάσος, δίπλα σε ένα μικρό καταρράκτη. Μακριά από όλα και όλους. Φτιαγμένο από ακατέργαστους κορμούς δέντρων και περιτριγυρισμένο από αγριολούλουδα. Θα έχω απλώσει μερικά μαξιλάρια και έχω μια κουβερτούλα να τη τυλίγομαι όταν κρυώνω. Όταν με κουράζει η μοναξιά μου θα παραμερίζω τις φυλλωσιές και θα τρυπώνω κρυφά μέσα σε μια σήραγγα με πολλές διακλαδώσεις. Θα μάθω ποια τούνελ με οδηγούν στους ανθρώπους και τα πράγματα που αγαπώ για να πηγαίνω γρήγορα. Τις υπόλοιπες διαδρομές θα τις ψάξω μια μια, αν και για τις περισσότερες θα ξέρω ότι στο τέλος θα καταλήγω να σκαρφαλώνω στα βράχια για να φτάσω το ραφάκι μου και να απολαύσω τη θέα μου!

6 comments:

sub_lolita said...

gia na'rtheis kata dw ksereis e?pairneis to tounel Vraxasiou!!

Elisavet Mandoulidou said...

ase re xalia :p

Li tso said...

@sub_lolita

nai, e? ara pisw tha guriseis kai to rafi sou tha sthseis...?!

boreas said...

poia eisai esu?
den se xero
alla h perigrafh htan gemath ufes diaforetikes kai mou arese.dld perissotero enniotha to shmeio kai kai tis aisthiseis....
mprabo mprabo

to fotistiko einai san ths sub-lolita

Li tso said...

@boreas
thanx vre,an kai me ksereis...perasame prosfata mia nuxta sto megaro;)

a!kai to fwtistiko ths sub_lolitas einai to diko mou (dld san emena)kai oxi antistrofa :P

sub_lolita said...
This comment has been removed by the author.