Saturday, February 10, 2007

my s(h)elf


otan megalwsw thelw to rafi mou na exei ...
ena diabatirio kai katholou sunora,
ena ble koutaki me oles tis mousikes tou kosmou, ena kokkino koutaki me oles tis tainies pou me allaksan kai me autes pou tha me allaksoun, ena kitrino koutaki me ola ta proswpa pou emeinan pisw,ena aspro koutaki me ta proswpa pou stinoun to rafi auti ti stigmi pou milame kai ena diafano koutaki pou tha einai adeio giati exei ta proswpa pou den exw gnwrisei akoma.Episis, to rafi mou tha exei kai ena prasino koutaki pou tha exei ton ilio kai ti broxi, ta sunnefa kai to xioni, tin omixli kai tin psixala,episis tha exei mia kamera pou tha zwgrafizei, ena pappoutsaki tou balletou pou tha xoreuei kai ena pliktro pou tha skotwnei auto pou brisketai sto kitrino koutaki.

Otan megalwsw thelw ola ta koutakia na exoun trupitses stis opoies na prosarmozontai eidika kalamakia pou tha enwnoun ta koutakia metaksu tous. Etsi wste ola na boroun na allazoun thesi. gia to telos afinw to mauro koutaki, giati to mauro koutaki brisketai idi kollimeno stin katw pleura tou pafiou kai anoigei mono mia fora kai otan anoiksei ola ta upoloipa koutakia tha ginoun kai auta maura.to mono pou tha meinei einai to diabatirio..

8 comments:

boreas said...

exeis paraxenh fatsa

sub_lolita said...

eipame h photo einai foverh!egw lew na kykloforeis etsi sinexeia!

sub_lolita said...

poly mou arese h katalhksh....

κaτeρina said...

elpizw na mhn anoigei syxna to mauro koutaki...

le_tranoulisme said...

@katerina
to mauro koutaki einai o thanatos, opote mallon den anoigei kai polu suxna xixi

boreas said...

elpizo na mhn parexhghses thn paraxenh fatsa...den mporousa na to prosparaso
ego gia kalo to eipa
snif

le_tranoulisme said...

@boreas
hahahahahahahahaha

sub_lolita said...
This comment has been removed by the author.