Saturday, February 10, 2007

to r[A]fi


Με θέα τη θάλασσα…το ράφι μου…ξύλινο σε ένα κατάλευκο φόντο…θα “ζεσταίνεται” από τις αχτίνες του ήλιου…θα το συντροφεύουν φιλμ από τα ταξίδια μου, τους ανθρώπους που αγαπώ ή αγάπησα…από τις “αποτυπώσεις” της ζωής μου…λίγα γιασεμιά, θα μου θυμίζουν το σπίτι της γιαγιάς…ένα παλιό τρατζιστοράκι θα πιάνει τις μουσικές συχνότητες που επιθυμώ κάθε φορά…πιο δίπλα...ένα κύπελλο γεμάτο ξυλομπογιές, πινέλα και χρώματα…αγαπημένα βιβλία, που διάβαζα μικρή και με ταξίδευαν…ένα view-master, για να βλέπω τα μέρη που θα ήθελα να επισκεφτώ…και επειδή εκτός από desperate architect…θα είμαι και μια desperate housewife…θα έχει σκόνη…τόση όση να μπορεί κανείς να μου αφήνει…κρυφές αφιερώσεις…xaxa

5 comments:

le_tranoulisme said...

teleio montaz!

boreas said...

bre su pantos ego melagxolhsa...

sub_lolita said...

nai to montaz ondws to petyxes katerinaki!tha perasw loipon gia mia afierwsh sth skonh...!

boreas said...

bre katerina to ebapses to malli h einai photoshop?

κaτeρina said...

@le_tranoulisme

:)))

@boreas
nai e?
mallon einai pou metakomizw apo ti patra...gi auto isws...

p.s oxi kale...to malli einai to idio...ti sou kanei omws to photoshop...e??? thaumata...xaxaxa

@sub_lolita

xaxa...peraste peraste...