Saturday, February 10, 2007

to rafi

Δεν μου αρέσει ούτε το desperate ούτε το ράφι. Αν όμως πρέπει να περιγράψω το ράφι μου θα έλεγα πως περισσότερο με ενδιαφέρει το που θα είναι τοποθετημένο...Σίγουρα θα είναι σε ένα μέρος που θα μου θυμίζει πολλά και στην σκέψη τους θα είναι τόση η συγκίνηση και τα συναισθήματα ακραία που θα μου έρχονται κλάμματα....
κάθε ράφι κα
ι κάθε κουτί "τακτοποιεί" κάποια πράγματα, αντικείμενα και όχι μονο.εγώ δεν έχω τόσο τακτοποιημένα τα πράγματά μου ούτε τις σκέψεις μου.
Θα μπορούσα να παραδεχθώ πως μάλλον το ράφι δεν μου κάνει απο θέμα κλίμακας. Θα προτιμούσα την λέξη γωνία, δωματιάκι ίσως...Έτσι λοιπόν παραδέχομαι πως επιθυμώ -προς το παρόν- ένα δωματιάκι στη σίφνο να πηγαίνω νωρίς το χειμώνα και την άνοιξη...παράλληλα θα ήθελα να το φυσά ο βορειάς και να έχει θέα τη δύση...

5 comments:

le_tranoulisme said...

tok tok !

epeidi dwmatio de mou brisketai na sou kanw dwro ena galazio koutaki na tin arazeis mesa tou stin paralia tis fwto?

xexe

p.s. pleased to almost meet you ^_^

sub_lolita said...

egw lew na mh kleisteis se ena dwmatio pandws...:)

boreas said...

prospatho miranta-prospatho na mhn kleisto....

κaτeρina said...

wraia idea...kai wraios proorismos...

boreas said...

le tranoulisme

tok tok!
to exo skeftei auto me to kouti...
tha do ti mporo na kano..pros to paron upomonh mexri ton allo mhna