Saturday, February 10, 2007

my s(h)elf pt.2


Το δικό μου ράφι θα είναι ξύλινο και βαρύ, βιδωμενο γερά με κρυφές βίδες σε έναν τοίχο με ταπετσαρία ίδια με του si doux.
Θα έχει πάνω ενα jukebox που θα παίζει όλες τις μουσικές που αγάπησα, τα 3-4 βιβλία που διάβασα ξανά και ξανά και έναν άτλαντα του κόσμου με σβησμένες τις περιοχές που έχω πάει για να ξέρω τι μου μένει. Πιο δίπλα θα είναι ένα σφραγισμένο βαζάκι με ξινά λεμόνια, που όταν το ανοίγεις θα ξεχύνονται όλα τα χαμόγελα που δεν είδες ποτέ πάνω μου.
Μπροστά του είναι κορνίζες χρωματιστές με φωτογραφίες των ανθρώπων που αγαπώ, τοποθετημένες άκρη άκρη για να πέφτουν με το παραμικρό κούνημα και ν'αντικαθίστανται απο καινούργιες.
Στην άκρη του ραφιού, είναι ξαπλωμένος ο καφέ λούτρινος σκύλος που μου είχε κάνει δώρο η γιαγιά μου και κοιτάζει πάντα νωχελικά το ράφι.
Στην πραγματικότητα ένα νόημα να του κάνεις και μπορεί να πεταχτεί και να τα γκρεμίσει όλα...

5 comments:

le_tranoulisme said...

kale kuria, na faw ena ksuno lemoni apo to bazaki sas? ;)

boreas said...

bre su mhpos na mhn theseis to keimeno sto mellonta alla ston enestota?

sub_lolita said...

@le_tranoulisme
kale paidi, boreis na ta fas ola ama theleis, tsampa einai!

@boreas
auto isxyei gia oles....

Elisavet Mandoulidou said...

malista...

κaτeρina said...

xmmm...
egw pali exw mia aporia...pws einai {3ulino kai baru, bidwmeno gera sto toixo}...alla parallila toso...anatreptiko???